Esti aici:
← All Topics
Table of Contents

Gheorghe MARCU

PhD. candidate, “Carol I” National Defence University, Bucharest, Romania, gelu_marcu@yahoo.com

Radu Mihai OANȚĂ

PhD.candidate, “Carol I” National Defence University, Bucharest, Romania, radu.oanta@mai.gov.ro

Toma PLEŞANU

Professor, PhD, “Nicolae Bălcescu” Land Forces Academy, Sibiu, Romania, tomaplesanu@yahoo.co.uk

Rezumat: Datorită dinamicii accelerate înregistrată pe piața globalizată a bunurilor și serviciilor impulsionate de avântul tehnic și tehnologic, organizațiile publice sau private au fost supuse presiunii înglobării în politicile de management strategic a unor instrumente, concepte sau reguli din ce în ce mai sofisticate și bazate în mod direct și indirect pe produsele erei informaționale.

Conceptul Balanced Scorecard face parte din sfera produselor științelor sociale și pune la dispoziția firmelor din sectorul privat și/sau organizațiilor guvernamentale un set de instrumente, concepte, principii și reguli specifice managementului strategic.

Odată cu apariția conceptului Balanced Scorecard la inceputul anilor ‘;90, asistăm până în prezent la o rafinare și o multiplicarea a valențelor de utilizare a acestuia în trei mari direcții: sistem de măsurare și evaluare a performanței; sistem de management al strategiei; instrument de comunicare internă și externă.

Articolul de faţă prezintă utilizarea conceptului Balanced Scorecard ca instrument de comunicare instituțională, orientat atât spre interiorul organizației cu rol motivațional cât și spre exteriorul acesteia cu rol de informare a societății civile.

Datorită conceptelor şi funcţiunilor dezvoltate în cadrul Balanced Scorecard (BSC) și confirmate în timp, conceptul este recomandat pentru utilizarea şi în instituţiile din cadrul sistemului de apărare, ordine publică şisiguranţă naţională.

Distribuie:

Ați putea dori, de asemenea

Adobe Photoshop
Curs Corel DRAW
Mihai Dinca-Electronica-Manualul studentului vol-1 si vol-2